Lepas Follow Syasha,tinggalkan jejak kat shoutbox ea.Makesure korg pnye NickName kat follower and shoutbox same.. klu tak same,bgtau kat shoutbox..TQ

Wednesday, October 5, 2011

Why?!! dia Menjadi Bayang2 setiap mimpi aku??

Dicatat oleh Unknown di 2:00 AM
Siapa dia?
kenapa mesti dia?
Ahmad Shah
aku miss sngt2 kat dia.. 20/09 ari tuh anivsry kami yg ke 2..tp tu kalau still couple..skrg da clash.. da lme clash... kenapalah ak gatal tgn bls stiap msj drp dia??
kenapalah ak gtal tgn accpt dia kat facebook??
Sedih aku bila ingatkn dia.. telampau bnyk sngt kenangan aku dgn dia... tiap kali birthday ak, mesti ak ingat dia.. knp??
sbb dia tinggalkn ak malam birtdday ak..
sampai hati kan.. ak tunggu dia, ak nak call dia..sbb ak dpt free call.. tp mse tuh dia ckp dia g kursus.. dy janji x lupa wish birthday ak...
walaupun dia ngh busy ..tp pe yg ak dpt...
smua kosong...
yg ak dapat cuma kata putus ...
dia ckp ak CURANG..
dia ckp ak TIPU..
dia ckp ak ..........................
sebab dia dgr suara lelaki..
dia ingat ada lelaki lain kat sebelah ak...
<------Padahal------>
ak ada kat rumah...
kat rumah ada famly ak...
mse tuh ak sorg jew yg blm tidur....
<------Sebab------>
ak nk call dia..
ak da janji ngn dia, nak call dia dlu..
ak da janji ngn dia, nak ckp lama2 ngn dia..
<------Tapi sekarang dah terlambat------>
dia dah tak percayakan ak lagi...

ak x kesah..ak tau Tuhan pasti carikan ak penganti...
mungkin lelaki yg setia..
mungkin lelaki yg sama perangainya...
Tapi ape yg jadi skrg... smua penganti dia, x pnh setia...
<------itu tandanya------>
Tuhan sedang uji iman ak..
Tuhan belum temukan ak dengan seseorang ..Pengalaman itu mendewasakan hidup aku...
kegagalan mengajar aku erti kesabaran, kesedihan itu mengajar aku erti ketabahan...
Aku Redha....

i'm hurt all the time.. i don't want to cry for the way i feel inside..i just want someone to hold me..i am waiting for you come back...because i cannot live with your love without you..





0 ulasan:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks