Lepas Follow Syasha,tinggalkan jejak kat shoutbox ea.Makesure korg pnye NickName kat follower and shoutbox same.. klu tak same,bgtau kat shoutbox..TQ

Monday, November 7, 2011

Lonely without LOVE

Dicatat oleh Unknown di 2:51 PM
Fall in love WHEN
you're READY,
NOT WHEN yOu're Lonely

ini la yg trjadi dalam hidup aku..
kadang2 happy, kadang2 sedih.. sedih bila rasa sunyi
tanpa lelaki...
LELAKI??
apekeheh nyer la ko ni syasha...
merepek tengah hot temperature nyh...
huhu,,
dahhh... kalo lapor, pegi lorh mkn... 
adushhh!!

Sekali aku menghilang, aku akan menghilang buat selama-lamanya,tapi kemana aku bersembunyi, kau tetap akan mencari aku walaupon melalui jarak jauh, tidak kira jangka masa singkat atau lama untuk menemui aku,tapi jika aku menghilang buat kali kedua,mungkin susah untuk kau menemui tempat persembunyian aku kerana aku sudah tahu permainan ini,tiada akhirnya jika selalu begini..

1 ulasan:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

bercinta lah bila tiba masanya :)

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks