Lepas Follow Syasha,tinggalkan jejak kat shoutbox ea.Makesure korg pnye NickName kat follower and shoutbox same.. klu tak same,bgtau kat shoutbox..TQ

Saturday, November 12, 2011

MeLastiQ ~ BFF Baru

Dicatat oleh Unknown di 2:00 AM
aku tak tau la asal ntah tetiba nak wat entri pasal dak nie..
da la poyo..
belagak...
skema...
suka sent  ayat kasar giler... mmg sdeh la kalo sape kne... lagi2 macam aku yang kuat touching
kadang-kadang...
pening kepala aku nak begaduh dengan dia...
slalu panggil aku GILA... why dy pngl mcm tuh
Sebab...
nickname aku kat facebook "Princess GiLaxLove"..
haruslah dia panggil aku gila..... 
tapi baru2 nie dia panggil aku "Syasha" ..sejuk sikit hati aku...kalau dulu aku  rasa macam nak sepak terajang..
lagi2 bila tengok jangut kambing dia.. 
eeeeee..geram deyh..
tapi tu dulu...
skarang dia da jadi kawan aku...
hahaha~~ macam tak percaya jer..
asal boleh.. 
aku SAHABAT kau SELAMANYA..

Hope, persahabatan kita kekal selamanya...walaupon hanya dalam laman sosial..
ehhh... ko mcm tau2 je kn ak nak ckp apa... bnda nie la aku nak cakap kat ko semalam..  syok sangat tengok klip 3GP..tu yg lupa nak cakap..

hope kte x putus sahabat,, okeyh

"True Friendship comes When silence between two people confortable.."


1 ulasan:

moq said...

gua ada fakta nak kongsi, memori benci disimpan dalam otak betul2 besebelahan dengan memori suka/ sayang n sebagainya. so kemungkinan sayang pada orang yang kita benci memang akan ada, dan sebaliknya

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks