Lepas Follow Syasha,tinggalkan jejak kat shoutbox ea.Makesure korg pnye NickName kat follower and shoutbox same.. klu tak same,bgtau kat shoutbox..TQ

Saturday, November 19, 2011

MeLastiQ~ BFF Baru 3

Dicatat oleh Unknown di 2:17 PM
 Hye sayangku blog.. he3
da brpe hari x tgk blog eak..
sekarang nie aku sedang berusaha untuk luahkan ape yang aku simpan selama nie.. 
Semalam...
satu hari aku tak on9 facebook.. sbb penat sngt..tapi dalam hati, nak sangat on9.
coz, i miss someone
.. msti dia tunggu aku on9...hehe~
sejak aku kenal dia, hidop aku rasa happy sesangat... npew ntah..
padahal, dia da pnye someone...cme x tau status diorg apa...

dah aku pada dia, hanya kawan di alam laya jer...
tapi, tetiba pagi tadi aku terjaga...
than, aku terus on9 fb dengan hati yang ...
dup...dap..dup..dap
napew eak...

bila tepapar jer skrin ngn muka buku,
tetiba jer terukir satu senyuman...
mungkin senyuman..
happy..
sedih..
kecewa..
merindu..
he..he...he..

tgk menu kat atas ada 
daa agk da.. msti msj dr dia...
terasa kecewa sesangat...
coz lambt on9..padahal dia bru je off9 beberapa minit.. sblm aku on9..

aku Rindu Kau Selamanya..sahabat...

hati terasa bedebar2 bila baca msj dr dia...


dan aku, princeSs GiLaxLove....


dan bila syasha mula merinduinya...sahabat...


Ketika mimpimu yang begitu indah, tak pernah wujud..
saat kau berlari mengejar anganmu..
dan tak pernah sampai..
apa pun yang terjadi, ku kan selalu ada untukmu..
janganlah kau bersedih..
coz everything is Gonna Be OKAY..
Hope, persahabatan kita kekal selamanya...walaupon hanya dalam laman sosial..

0 ulasan:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks