Lepas Follow Syasha,tinggalkan jejak kat shoutbox ea.Makesure korg pnye NickName kat follower and shoutbox same.. klu tak same,bgtau kat shoutbox..TQ

Tuesday, November 15, 2011

MeLastiQ ~ BFF Baru 2

Dicatat oleh Unknown di 1:30 AM
 Sedang apa, Dan Dimana..
ari nie, aku bosan sngt bila on9 facebook.. kenapa eak
Mungkin sebab aku rindu kot kat kawan baru aku nie..
npe la dia lambat sngt on9..
dia sakit lagi ker
or..dia tengah busy
Bosan....
takde kawan nak begaduh..
aku tau...
kau pon tengah bosan jugak kan
sebab malam nie kita tak perang lagi?
ermm...
tangan da merah-merah nie kene gigit nyamuk..
ko tak kesian kat aku ker
takpe la..aku tunggu...sampai pukul 2 lbeh..
kalau kau takder aku off9..
tapi nanti kalau ko da on9, 
ko jangan lupa inbox ak tau..
i miss u so much friend..

Aishiteru says Teman, ingatlah, disetiap sudut ini, ada seorang insan akan gembira..apabila kamu senyum..
Syasha says Aku teman kau yang akan tersenyum bila kau gembira, yang gembira bila kau pon tersenyum sama..

0 ulasan:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks