Lepas Follow Syasha,tinggalkan jejak kat shoutbox ea.Makesure korg pnye NickName kat follower and shoutbox same.. klu tak same,bgtau kat shoutbox..TQ

Monday, October 24, 2011

aishiteru sekali lagi - sesuatu yang tak mungkin terjadi..

Dicatat oleh princess gilaxlove di 12:26 AM


sampai hati kau buat aku macam ni lagi....
sekali lagi kau cuba lukakan hati aku..
aku tak suka nak ungkit2..
sebab aku tau kau tak suka aku ungkit..
aku tak nak kurang ajar dengan kau..
sebab kau ajar aku hormat kau..
tapi apa yang kau buat pada aku...??
ckup la untuk hari ini kau dah luka kan hati aku....
bulan lepas kau ajak aku keluar...
happy jer... smpai aku tak sedar langsung apa yg kau sembunyikan..
tapi bila ada perempuan lain call, mengaku dia awek kau.. aku jadi geram...
kau tak kan paham hati aku...
sebab..
ko rasakan diri kau dah cukup HEBAT... bila kau satukan aku dan dia...
aku perempuan...dia juga perempuan...

Bulan lepas kau janji nak jumpa aku...
tapi kau bawak perempuan tu...
kau biarkan aku menangis... kau marah aku ....
dia cakap, nak kongsi kau dengan aku....
what??
aku da cakap, jangan cari lain...
kau degil...sebab kau mata duitan.....
kau kikis duit dia...
kau tak crita kat aku....
TAPI
perempuan tu crita kat aku....
setiap hari msj dia hantui hidup aku....

sekali lagi kau janji nak jumpa aku...
bila tiba masanya, kau tak datang... aku buatkan kek batik, kegemaran kau...
aku plan nak dinner ngn kau kat stu tempat...
yang kau slalu bawa ak makan....
TAPI...
kau tak dtg... kau biarkan aku tunggu kau sampai malam...
msj aku kau tak balas... call aku, kau tak jawab...
bila kau angkat...aku dengar suara perempuan...aku tanya kau tak ngaku...
tapi perempuan tu bagi tau aku...memang kau dengan dia... celbrte birthday...
sampai hati kau tipu aku... aku da ckp ngn kau aku nak kluar dgn kau...
aku sabar....
sebab aku juga perempuan macam dia...

sekali lagi kau janji nak kluar dengan aku.....
tapi kau tipu aku...!!!
aku dah tak boleh trima alasan kau...
kol 1030, kau kata dalam perjalanan....
lpastu kau biarkan aku tunggu sampai pkul 2 lbeh.....
lepastu kau biarkan aku tertidur....sampai pkul 5 lbeh..
tanpa msj...tnpa call...
aku ttp tunggu kau,,,,,
tp kau tak juga dtg.... kau ckp kau dtg mlm...
tp saat ni???
mana kau? mesti sekarang kau dengan dia kan?
plezzz... jgn tipu aku..jangan pernah berjanji dengan aku, kalau kau tak mampu nak tunaikan...
kalau kau tak nak jumpa aku..aku tak kesah...
tapi yang aku mintak, tolonglah jangan cepat lupa diri...
ingatlah orang2 yang pernah besusah payah dulu..
plezzzz jgn biarkan aku menunggu
sesuatu yang belum tentu pasti...

adakalanya aku perlu mngis,agr aku tau hdup ini bkn hnya ketawa...adakalanya aku perlu ketawa, agar aku tau, mahalnya air mata..terima kasih pada yg pernah menyakitiku, kerana kau ajar aku erti ketabahan..terima kasih pada yg tidak mempedulikan aku, kerana kau ajar aku utk bdikari.


1 ulasan:

cik wanie Lovela (CWL) said...

tahu tak dalam bahasa jepun selain aishteru diaowg sebut daiski desu

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks