Lepas Follow Syasha,tinggalkan jejak kat shoutbox ea.Makesure korg pnye NickName kat follower and shoutbox same.. klu tak same,bgtau kat shoutbox..TQ

Tuesday, January 3, 2012

Dicatat oleh Unknown di 6:47 PM
Cinta adalah apabila kita tidak dapat memiliki dirinya tetapi bahagia apabila melihat dirinya bahagia bersama insan yang dicintainya...

 hye... selamat tahun baru..
agak2, da terlambat ke belum ek, utk aku wish Happy new year??
hehehehe..
Tahun baru,  baru...
wow
bahagia nya diri nie, bila dilamar oleh seseorang untuk berkasih sayang...
Apepon x declare lg...
coz... malas.. klo x kekal wat malu den jer...
hahahaha~~..
entri kli nie bkn sbb ak dilamar or pasal tahun baru..
tapi pasal awek2 yang bercouple ngn ex2 aku dulu..
pelik tol la...asal la, diorg ada masalah, mesti si awek cari aku..
bukan sebab nak bergaduh, tarik2 rambut..
tapi pasal nak mengadu....
apeseyh....
"ingt ak ni Dr. cinta ker" 
hahaha~~

taktik..
mula2 add aku kat facebook..
pastu wish tahnks coz accpt frendlist..
da like or coment, chat plak... klo off9 inbox kn der..
konon tnya kbr.... da mesra sikit, mula bukak story2 sedih bagai..
hampeh!...
pastu, klo x puas hati laga2kan aku ngn ex ak@ pkwe dia lak..
bodoooo..
baik2 ak berkawan baik..blh jd musuh..
ape punya dengki la girl mcm nie...
pastu da la x mntk maaf ..
ader hti nak kwn balik..
ckp tu, ckp nie kburukan kple sendiri kat aku lak..
tapi..
bila suruh putus x nak pulak...gedix btol..
hahahaha..
ape pon x bol la...


0 ulasan:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks